In het bestuursbureau is een aantal ondersteunende diensten ondergebracht (AO/IC, Beleidsontwikkeling en managementondersteuning, Communicatie, Juridische Zaken, Klachtenbureau, Kwaliteit en Secretariaat raad van bestuur).
Facilitaire Zaken en Vastgoed
Wij bieden zorg vanuit zo’n 25 locaties verspreid over Almere. En de komende jaren breiden we fors uit. Volop uitdagingen dus voor specialisten op het gebied van facilitaire dienstverlening en alles wat met de onderhoud, verbouwing en bouw te maken heeft.
Financiële administratie
De Zorgadministratie dient als verlengstuk van het primaire bronregistratieproces van onze zorgverleners en samen zorgen wij voor de administratieve verwerking van de registraties in onze financiële- en cliëntregistratiesystemen, met als doel correcte aanlevering bij de juiste financierende instanties of cliënt.
Human Resources
Human Resources en Personeels- & Salarisadministratie ondersteunen het management zodat op ieder moment de juiste goed gekwalificeerde medewerker op de juiste plek zit. Daarnaast zetten we ons ervoor in dat iedere medewerker plezierig en met perspectief kan werken in een gezonde omgeving en cultuur, en krijgt waar hij of zij recht op heeft.
ICT
Een moderne zorgaanbieder kan niet zonder hoogwaardige ICT-voorzieningen. Van zorgapplicaties tot WiFi en van domotica tot telefoons voor medewerkers. Dat vraagt om deskundige en gemotiveerde medewerkers. Kom jij onze zorg ondersteunen met jouw ICT-skills?
Inkoop en Supportdesk
Functies binnen Inkoop en de supportdesk zijn zorggroep breed. Je bent hier aanspreekpunt voor meerdere plekken. Inkoop beslaat alle disciplines en inkoop vraagstukken, terwijl support desk voor alle vragen op ICT en facilitair het eerste aanspreekpunt is.
Planning & Control
De controllers ondersteunen het management van Zorggroep Almere bij het opstellen van de begroting, het analyseren van de financiele rapportages en het adviseren van het management en de Raad van Bestuur (planning -en controlcyclus).